کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیب Your Phone مایکروسافت توسط شیائومی تولید می شود

به گزارش سافت گذر، نرم افزار Your Phone ابزاری کارآمد برای متصل کردن گوشی اندرویدی به رایانه دارای ویندوز 10 از طریق بلوتوث است تا به وسیله آن بتوان تماس برقرار و یا پیامک ارسال کرد و نرم افزارهای اندرویدی را در کامپیوتر اجرا نمود. همه این امکانات در صورتی قابل استفاده خواهند بود که شما دو ابزار لازم (گوشی اندرویدی و رایانه ویندوز 10) را داشته باشید. اما به نظر می رسد این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد زیرا شیائومی در حال کار کردن روی یک آلترناتیو برای Your Phone می باشد.

شیائومی Your Phone مایکروسافت Xiaomi Device Control MIUI

بر اساس ادعای یک کانال تلگرامی به نام miuiknoun، گوشی می 10 اولترا در نسخه بتا رابط کاربری MIUI 12 ابزاری به نام Xiaomi Device Control دارد که کارایی آن تقریباً شبیه اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت است. این نرم افزار اجازه خواهد داد فایل ها را میان گوشی و رایانه ارسال کرد و محتوای نمایش داده شده در موبایل را از طریق وای فای در کامپیوتر نشان داد.

اگر این اتفاقات واقعاً عملی شوند، به جرأت می توانیم بگوییم که یک جایگزین فوق العاده برای Your Phone در راه خواهد بود زیرا فعلاً و تنها با گوشی های گلکسی سامسونگ می توان اپلیکیشن های موبایلی را در رایانه اجرا کرد. بر اساس اسکرین شات های به دست آمده، Xiaomi Device Control در حال حاضر در گوشی می 10 اولترا و می نوت بوک پی آر 15 2020 نصب شده هرچند مشخص نیست آیا این قابلیت فقط به دستگاه های سری می نوت بوک محدود خواهد بود یا خیر.

شیائومی Your Phone مایکروسافت Xiaomi Device Control MIUI

انتظار می رود نسخه پایدار MIUI 12 در ماه اکتبر (یک ماه دیگر) منتشر شود بنابراین ممکن است تا 30 روز دیگر بتوانیم ببینیم این ویژگی چگونه کار خواهد کرد و ظاهر آن چه شکلی خواهد بود.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47559 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/06 تعداد مشاهده: 3130
سافت گذر